اکبرپور: بازي با سپاهان براي تماشاگران‌مان حساس است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

اکبرپور:

بازي با سپاهان براي تماشاگران‌مان حساس است


مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: بازي مقابل سپاهان براي تماشاگران ما حساس است.


 سياوش اکبرپور پس از پايان تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در خصوص ديدار روز پنج‌شنبه مقابل سپاهان اظهار داشت: پس از بازي سختي که هفته قبل داشتيم اين هفته يک بازي مهم و سخت در پيش داريم. اين بازي براي تماشاگران ما حساس است و سپاهان هم جزو تيم‌هاي خوب امسال محسوب مي‌شود.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه آيا اين بازي براي جنگ قهرماني برگزار مي‌شود، گفت: هنوز زود است که در خصوص قهرماني صحبت کنيم چون تيم خوب زياد داريم ولي مي‌خواهيم پيش از عيد سعيد فطر به تماشاگران‌مان عيدي بدهيم.

اکبرپور در خصوص تقابلش با جباري در مسابقه آينده گفت: مجتبي از دوستان خوب من است و فرقي نمي‌کند که کجا بازي کند، من به جاي خودم بازي مي‌کنم و در نقش اکبرپور خواهم بود و سعي مي‌کنم تا آنجا که لازم است توان خودم را به کار ببرم.

وي در پايان در خصوص برنامه فرهنگي باشگاه استقلال پس از پايان تمرين گفت: خودم به شخصه اين مراسم را دوست دارم و خوشحال مي‌شوم که چنين مراسمي در محيط‌هاي ورزشي برگزار شود چون تماشاگران جوان زياد به ورزشگاه مي‌آيند و روي آنها تاثيرگذار خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 539
بازدید کل : 41269
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!